leeedig!

Har kommit till min vetskap att den finns folk som fortfarande läser den här bloggen. Så för deras skull tänkte jag uppdatera lite.

Den här helgen är min första hellediga helg sedan jag vet inte när. Trodde det var i maj senast, men nu när jag tittade tillbaka i bloggarkivet såg jag att jag tydligen bara hade en ledig helgdag då. Så måste varit, typ, april? Sjukt! Känns i alla fall grymt kul.

Igår blev det en powerwalk med Jennifer och Rosanna, sedan hjälpte jag Jonna hämta sitt nya, fina köksbord. På kvällen blev det MYSKVÄLL :D Mario kart, jägarna, hello kitty-läsk och ost & kex. Perfekt! Just nu sitter jag och äter frukostgröten, dunkar skrillex och taggar inför ikväll! Det blir fest och alla är laddade till tusen.
Gonna be legendary :D





Kommentarer
Maria Nyberg

Uppdatera meeera! ;) Jag läser den ju hela tiden ju! :)

<3



2011-09-25 @ 12:05:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback