sometimes I get a good feeling


Åhh, vet aldrig vad jag ska blogga om.. :P Men ni kan få läsa lite om min helg i alla fall. Den var kung! I fredags blev det en prommis runt höglandsjöarna, sen pacman-party hos Rosanna och på kvällen mys med Jennifer, Daniel och Jocke. Såg tucker and dale vs. evil och snakes on a plane(hahah). I lördags drack jag och Jennifer vin, lyssnade på good feeling och gjorde armhävningar innan vi drog oss ner till harrys. Svinkul!

Söndag mådde jag för bra för att vara sant och jag & Martin åt scones och kollade klart första säsongen av Twin peaks. Grym serie! Idag har jag och Rosanna gått runt höglandssjöarna, igen. Ikväll blir det pacman-party med Jennifer och Rosanna, igen. Awesomeness!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback