should I stay or should I go?

Jobbet här i Åre är sjukt nice. Roligt att jobba med flera andra på samma ställe. Här är det tre bord på samma ställe, hemma har vi bara ett. Och så får man nygräddade mackor och oboy när man slutat. Värt!! Plus att kollegorna är riktigt roliga att jobba med.

Trivs dock inte så jättebra här. Då menar jag inte Åre, utan Duved där jag bor. Det ligger en bit utanför. Bor på ett vandrarhem. Känns som ett kollektiv ungefär. Vaknade imorse av att dom som bor ovanför spelade musik på högsta volym, och nu när jag försökt titta på harry potter har han som bor bredvid dunkat hiphop så högt att jag inte kunnat höra mina egna tankar :P Finns inget att göra här heller. Skitby! Haha.

Har dock haft en grymt schysst roomie, men han for hem för någon timme sen. Själv har jag lite beslutsångest. Fara hem imorgon eller på måndag? Hmm... Skulle egentligen också få jobba på tisdag också om jag ville, men har ju som inget att göra på dagarna, så jag åker hellre hem. Skulle lätt stannat om jag kunnat ta mig till copperhill och vara där på spaet på dagarna, men det går inga bussar :( 


Aja, ska gå och laga nån middag nu sen blir det jobb. Taggaa:D





Kommentarer
Josie

Duved är inte alls lika kul som Åre! Men ändå roligt för dig att fara iväg och jobba sådär, bra meriter ju :)



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2011-03-14 @ 12:03:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback