everything was figured out and now it doesn't make much sense

Igår hade jag min första skoldag på 6 veckor. Kändes sjukt kul att träffa alla igen! Slutade skolan kl 4 och kl 5 var det middag på O'learys med bästaste kollegorna. Efter maten så gjorde vi lite olika övningar (dela och räkna kort & markerhantering) för att se så att alla håller måttet. Kom hem kl 10, så det blev en riktigt lång, men rolig, dag.

Hade en riktigt bra helg också förresten. I fredags satt jag hemma och kollade film och hade allmänt tråkigt. Sen spelade jag LoL med rosanna, patrik + några andra och så bestämde vi oss för att vi alla skulle fara till rosanna och patrik för att bli lite fulla, haha. Klockan var då halv 1 på kvällen. Blev en sjuuukt rolig och spontan kväll. Eller snarare natt/morgon. Resten av helgen spenderades med älskling och sons of anarchy :)

Kommentarer
Josie

Svaaar:

HAHA Anna skön du är!

Fyfan för kids, instämmer ^^



Det går jättebra i skolan!:) har lärt oss så mycket redan och nu är det snart dags att köra igång praktiken på riktigt. Kommer bli väldigt spännande :P Saknar diiiiig med, puss love <3<3<3



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2011-03-22 @ 22:16:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback