on the road to love




Haft en kanonhelg! Utgång med Rosanna i fredags. Svinkul hade vi hemma hos henne (som ni kan se på bilden), men krogen var inte så skoj som man tänkt sig. I lördags var jag i stugan hela dagen och på kvällen jobbade jag. Söndagen spenderades i stugan igen, med älskling och familjen. Riktig mysdag!

Igår var det kanonväder och jag fick finbesök i stugan av Maria. Låg ute och stekte i solen (känns idag vill jag lova, aj aj!) nästan hela dagen. Sen for vi och käkade thai och slutligen hem till Rosanna för att kolla film och äta chips. Riktigt härlig dag med bästa tjejerna! 

Idag har jag gjort en massa ärenden och bakat kakor till brorsans student. Och kollat game of thrones med Martin. Bästa serien någonsin!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback