don't dream it's over

Vilken bra dag det blev igår! Började med champagnefrukost, sedan till skolan för att få våra intyg och äta tårta. Vi kollade även på ett jättefint bildspel som Annie gjort, med bilder från dom här två åren vi haft :) Sedan käkade vi lunch och satte oss i hamnen och drack och myste ända fram mot kvällen. Sen blev det middag på Harrys. Supergott!

Sen förfest hos Anna, men jag blev tvungen att gå nästan på en gång eftersom jag skulle jobba på Harrys. Och jäklar vilken kväll det blev det, asmycket folk. Fullsatt, på en onsdag!(!!!) Alltid kul att jobba när det är mycket folk, går så fort då. Sen gick jag till en efterfest där bland annat Martin och lillebror var. Var riktigt chill. Fick dock inte tag på nån taxi sen så vi fick lov att promenera hem. Döden! Som tur var hade Rosanna glömt sina tygskor på efterfesten jag var på (visste inte ens att hon varit där, haha) så jag kunde gå hem i dem istället för mina 14cm-klackar. Tack rosie! ♥ :D


Kommentarer
Jonna

Åh gumman grattis !! :) glad för din skull att du är klar med det där nu !! SNART är jag hemma och får pussa på dig ..längtan!! <3



Blogg: http://finest.se/chiqas
2011-06-03 @ 06:30:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback