I don't need to hurry as long as I'm with you

Överlevde fredagen. Slog på charmen och blinkade med mina puppyeyes och lyckades övertala min lärare att få skriva tentan tidigare så jag kunde fara hem. Kom hem halv 6. For hem till Martin och somnade i soffan. Hans mamma kom med maxmat och sen gick vi och la oss och sov. Inget jobb blev det då jag mådde på tok för dåligt. Vaknade vid 8 i lördags. Kollade på disneydags och en film. Sen sov vi igen. Vaknade och kollade på lite serier. Fick feber igen så jag gick hem och sov ännu lite mer. Samma sak idag. Kul helg! Verkligen awesome. 

Kändes extra tråkigt då jag far till Åre nästa söndag och hade gärna hunnit träffa lite vänner innan jag far. Men men, kanske blir tid till det nästa helg. Hoppas! Nu ska jag kolla på film och sen sooova ännu mer och förhoppningsvis kunna gå till skolan imorgon.




Kommentarer
Josie

Wtf?! Ja då måste vi verkligen ta en fika i veckan, något annat går ju inte för sig! Vi kan väl höras framöver och bestämma en dag gumman? :) <3



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2011-01-31 @ 17:21:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback