umeå

Nyss hemkommen från Umeå. Har gjort cykelergometertest. Tanken är att vi ska lära oss att bli testledare, och det kommer nog inte vara några problem. Gick riktigt bra och var roligt. Men kallt, kallt som fan. I labbet får det bara vara 17 °C. Min grupp fick vänta jättelänge på att det skulle bli vår tur, så jag tog på mig jackan, snodde Dennis och Jockes tröjor att använda till täcke och lade mig på en bänk och sov. Hittade till och med ett par kuddar :D haha. Tredje dagen i rad som jag somnar på skolan. Kanske borde börja sova på natten istället?


På bussen hem var det några som tog med sig en katt. Varför tar man med sig en katt på en buss? Varför fraktar man en katt så långt? Taskigt. Den jamade panikslaget exakt hela resan. Tyckte så synd om den :((

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback