if perfect is what you're searching for then just stay the same

Idag var jag grymt trött efter gårdagen, så när väckaren ringde kände jag att det vore skönt att stänga av den och gå och lägga sig igen. Sagt och gjort! Vaknade igen vid tolvtiden och for in till stan för att träffa finaste Rosanna. Vi drog en fika på reuterdals och snackade bort några timmar. Träffade även på några klasskompisar som informerade att jag inte missat något i skolan heller. Bra dag att vara "ledig" på och en bra start på veckan! :)

Nu ska jag dra ett game, sen kolla på en film och förhoppningsvis gå och lägga mig i någorlunda bra tid!


Kommentarer
mellie

Sötnosar!!! saknar er <3



Blogg: http://em-ell.blogg.se/
2011-01-29 @ 18:19:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback