now I wanna dance the night away

Känns bättre med praktiken nu. Pratade med handledaren och vi löste det på ett bra sätt. Slutar tidigt imorgon och ledig på söndag. Fest i helgen med andra ord ;)

Igår började vi med behandlingar på personalen. Vi satte upp listor i personalmatsalen att fylla i. Dom blev fullbokade på en enda dag. Så vi kommer ha behandlingar varje dag nu. Sweeeet :) Fick göra en massage på en riktig kund igår också. Det körde ihop sig för den vanliga personalen så då fick jag rycka in. Gick superbra och kändes riktigt roligt.
En massage på copperhill kostar 995:- haha. Så jag har gjort en dyröres massage ;)


Lite bilder från i förrgår då jag och Maria övade behandlingar. På den första får jag massage och på den
andra ligger jag i en aromainpackning med en ansiktsmask. Inte så illa ;)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback