Åre


Hej svejs!

Har som bekant flyttat till Åre nu. Kom hit i tisdagskväll efter den läskigaste bilfärden i mitt liv. Full snöstorm, och jag kunde knappt se en meter framför mig. Fick lov att köra 50 km/h hela vägen från Östersund till Åre. Hade 10-15 bilar bakom mig, men ingen körde om. Då är det fan illa! 

Trivs rätt så bra med boendet faktiskt. Delar lägenhet med 6 andra, men har ett eget rum. Lägenheterna är en del av hotellet Continental Inn. Internet ska kosta 300 kr i månaden, men idioterna har inte ens lösenord på nätverket? Haha! Sen är det ingen som kollar ifall man har gymkort eller inte, så det är bara att gå dit och träna/bada. Sjukt väärt :D Allt känns över förväntan, och kommer hittills bra överens med alla.

Idag har jag haft upplärning på jobb nr 2, och det verkar helt okej. Blir samma sak imorgon, och sen har jag mitt första arbetspass på lördag. Känns jobbigt att behöva kliva upp så jävla tidigt när man jobbar på natten... Ja vill soooova!

Haha, förresten! Igår blev jag bjuden på efterfest av Mange Schmidt och hans crew efter jobbet, haha. Tackade vänligt nej, men dom tyckte att jag hade fint hår i alla fall :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback