could we fix you if you broke?

Har haft en riktigt bra helg! Jobbade ju på o'learys i fredags, var ganska lite folk faktiskt. Men pengarna rullade in ändå :) Var en riktigt rolig kväll med trevliga spelare, utom en jävel som blev sur när han förlorade och spottade på mig. BLÄÄÄÄÄ! Helvete vad jag skrek på honom, haha. Men det förtjänade han!

I lördags blev det tjejkväll hos Rosanna med henne och Monica. Massor med alkohol, tv-spelande, 90-talsmusik, strips och bus! Tack för en grymt rolig kväll tjejer :D Igår var vi jävligt sega och låg bara och kollade på how to train your dragon. Älskar den filmen! Sen kollade vi även på charlie the unicorn. Sjukt bra, haha ♥


Idag på skolan lärde vi oss att ta hand om akuta idrottsskador och öva på att linda in skadade fötter och ben. Väldigt intressant! Nu har jag nyss ätit och sitter och väntar på att Martin ska komma hem. Han har varit borta i Kiruna och jobbat ca 2 veckor. Men snaaart är han hemma så jag får pussa på honom :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback