igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

Jag tycker verkligen om mitt jobb, man får träffa så många trevliga, roliga och intressanta människor. Men ikväll.. fy fan. Det var en gubbe som kom fram till mig lite nu och då under kvällen och sa att jag var söt, och pratade på. Sen när jag ska stänga så frågar han om jag vill följa med honom hem till hans hotellrum!!?!??!? Han var LÄTT 30 år äldre än mig. Och hade vigselring på handen. Hur kommer man ens på tanken? Snuskgubbe!

Jaja. Dags att sova, skola + jobb imorgon. Ska bara kolla senaste avsnittet av The Event först :)



Kommentarer
Josie

Men eeeuw, vilket äckel!! En smäll skulle han haft..



Svaaar: ja att packa lätt och bra är fan helt omöjligt! I hate it :P tack så jättemycket, vi hörs när jag kommer hem igen :D Då får styra nån ferre ;) hatar att jag missar Monicas födelsedagsfest så vi MÅSTE dra ihop en till (: Kramar!



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2010-11-24 @ 20:41:34
Jonna

det är för att du är så jävla snygg :)



TAck för kommentaren. saknar dig med !!!:) pusspusspuss



Blogg: http://chiqasplace.blogg.se/
2010-11-25 @ 06:07:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback