she's watching him with those eyes

Jag tror jag dör av värmeslag. Har försökt vara ute idag, men satan vad det är varmt.
Lite färg har jag dock lyckats få :)

I onsdags for jag och mina älsklingstjejer ut till Rosanna på hornön. Vi åt gott, drack vin och badade vildmarksbad heeela kvällen lång. Superroligt hade vi, än om jag tyckte tiden gick lite väl fort :D Torsdag var jag hos Martin, och fredag spenderades på örnexpo med mamsen. Såg Calle... Har alltid hatat honom, men jag fick lite respekt för honom när han körde lite gamla goda låtar, som crossroad blues med flera. Dock förlorade jag den lika snabbt. Calle jävla Kristiansson... ingen kan göra en bra cover av zeppelin. INGEN.  AAH. Blev så jävla förbannad då han körde rock n' roll. Han var så jävla dålig. SÅ JÄVLA DÅLIG.



Här har vi däremot lite bra musik. Jessie's girl av Rick Springfield.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback