I walk, I run, I burn out into you

Kanonbra kväll igår! Började hemma hos Mona med henne och Jonna, innan vi gick till Peter som hade sin sommarfest. Hos Peter joynade även våra fina tjejer Monica och Maria :D Jävligt trevligt var det vill jag lova. Roliga dricklekar och nytt men skönt folk. Sedan drogs det vidare till harrys där vi dansade och hade jävligt roligt.


Somnade vid 6-7 efter att ha planerat en promenad hem, men ändå bara hamnat vid villakiosken. Därefter hjälpt mamma och pappa att städa en buss (pappa kör buss alltså). Eller nej, jag hjälpte väl inte till direkt, jag satte mig och mös i ett säte och lät Martin arbeta, haha. Jävligt nice kväll var det hur som helst :D


Idag har jag varit och spelat lite black jack och klarat nästan alla certifieringar :D Känns verkligen skitbra, och jag tycker att det är jätteroligt! Har även köpt 100 festisar idag. DET NI! Capri-Sonne forever.

Kommentarer
jonna

gårdagen var kung !



Och capri-sonne <3<3<3<3<3<3



Blogg: http://chiqasplace.blogg.se/
2010-05-23 @ 23:20:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback