it's a beautiful day

Dagen började väldigt tidigt för mig idag, klev upp 7.30 och körde iväg ullis till veterinären för att hon skulle kastreras och id-märkas. Lite jobbigt att åka bil tyckte hon. Och att vara nerdrogad är väl aldrig någon hit. Men det verkar ha gått bra, hon ligger här bredvid och myser nu.

Vid lunch kom min kära Rosanna och hälsade på. Vi tog oss en kopp kaffe, pratade och tog oss en promenad i det härliga vädret. Väldigt trevligt hade vi, tiden bara flög iväg! På kvällen kom jocke på besök, vi kollade på en asdåligt film (2012 - de den inte! så jävla usa) och snackade en jävla massa. Awesome day :)


Jag och rosanna för ca 1,5 år sen.



Mr. Handsome på studenten.


Kommentarer
Jockels

Mr.Handsome är nog ett smeknamn jag kan leva med haha



2010-05-02 @ 17:16:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback