alive

Har haft en bra vecka. Mycket föreläsningar och mycket utgångar. Drog på lex med Sofia i onsdags där det var rockbar. Inte mycket att hurra för där, så vi drog till olles istället där jag hade jävligt roligt, men det är svårt att ha tråkigt när man har så roliga vänner :) I fredags drog jag också ut lite spontant med grabbarna grus. Igår kollade jag på melodifestivalen med mina fina Jonna och Jossan. Fel låt vann kan jag konstatera, men roligt hade vi ändå. Drog en snabb sväng till grottan och sen till harrys. Älskar våra cpdamp på dansgolvet :D Alltid så jävla kul!



Bilden snodde jag från Jossan :*


Kommentarer
Jonna

haha, we OWN the danceflooor ;)



Blogg: http://chiqas.blogg.se/
2010-03-15 @ 00:48:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback