plugg

Jag hatar min hosta. Den går fan aldrig över. Idag så hade jag ingen nyckel när jag kom hem från stan, så jag var tvungen att gå till mammas jobb och tillbaka och hämta den. Det är inte jättelång, men fy fan vad jobbigt det var, haha. Mina lungor dog typ. När jag kom hem var jag tvungen att lägga mig ner och försöka ta pyttesmå andetag så att det inte skulle göra så ont. Det sög. Kan jag få bli frisk snälla?

Idag, förutom att vara förkyld, så har jag suttit på biblioteket med några från klassen och pluggat inför tentan på tordag. Jag kommer nog kugga, men det är ju värt ett försök i alla fall. Ska in imorgon igen och se om man kanske kan förstå någonting, haha. Fysiologi är inte min grej! Har även beställt lite bilder ikväll, från året som gått :) Alltid roligt att ha!

Avslutar kvällen med en bild på min söta misse som ligger och myser :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback