städat

Idag har jag varit riktigt duktig! Tog mig till jysk och köpte nya påslakan och örngott, samt ett överkast :D så nu är min säng ordentligt bäddad för första gången på.. några år. brukar inte palla överkast, men tyckte det vore fint! hehe. Sedan när jag kom hem så städade jag hela jäkla rummet. Länge sedan det var såhär fint. Tog även ner lite posters från väggarna, så det skulle se lite snyggare ut. AC/DC och Kiss är dock kvar. Och min indianposter. Vet inte varför jag har den :P bara gillar den. Typ en indiantjej och en vit buffel, hehe.
Tog även fram lite ljuslyktor för extra myseffekt, haha

Bra va? Hm, borde jag börjat med hemtentan istället? Ähhh... vi tar det imorrn. Hoppas jag :)


Kommentarer
Helena

Åhh, mysiga färger! :*



Blogg: http://hielena.blogg.se/
2009-09-29 @ 10:18:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback