plugg

Idag har jag mest bara pluggat! ÄVEN fast jag varit ledig. Blä. Förstår typ ingenting, och så är det svintråkigt. Naturläkekonst hit och medecin dit. Men men, det måste göras. Ikväll är det sittning. Insparksfesten alltså. Den kommer att äga rum på mitt favoritställe; Olles! Godatse maten :D tjoho! Är tokpeppad. Innan dess så blir det förfest med brudarna.


I onsdags var jag också på olles, efter förfest med samma brudar ;D Det var jättekul, synd bara att det inte var så mycket ö-viksfolk ute. Nästan dött :P Men mycket studenter var det i alla fall. KUL!

Igår var det egentligen femkamp, men jag var lite för trött och sliten för att fara på det, så det blev en lugn kväll hemma med Jonte istället :) Somnade typ 10? Sjukt tidigt! Annars är det minst 1-2 som gäller, hehe.




Nej. Nu ska jag plugga vidare. Ha det bra!

Kommentarer
Lovisa

Nej vad kul ! :) då kanske vi ses lite oftare :P



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2009-09-07 @ 17:07:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback