vad är det för fel?

Lyckades äntligen få en tid på sjukhuset idag.
Dom kan visst inte förstå vad som är fel på mig.
Något prat om reumatism var det... :/

Ska i alla fall få röntgas, och få hjälp med övningar för lederna och tjosan hejsan.
Men just nu ska jag bara knapra massa piller. MASSA piller. blä

Detta har att göra med handen jag opererade för drygt ett år sedan, om ni minns? Hade vätska i senskidan. Men operationen misslyckades och jag har ont. Och drygast av allt är att jag inte har någon kraft i handen. Kan inte ens klippa mina egna naglar :) ja, det suger.

Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, det är säkert inte så farligt.

Imorgon så åker jag till Umeå och shoppar med bror min, kanske mamma också :) Pappa kör ju bussen upp dit så.. man måste ju passa på! Och sedan kommer Jonna :D då blir det nog partyparty. hihi ser fram emot morgondagen kan jag säga :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback