statistik <3

Idag hade jag en fyra timmar lång föreläsning.
Den handlade om statistik. Jag dog.
Har 7 statistikföreläsningar till de kommande fem veckorna.
FY FAN :)

Nä men spa-programmet är rätt chill ändå. Skola idag och imorgon, sen nästa gång torsdag om en vecka. Och så fortsätter det på det viset några veckor till. Skönt? Japp! Men drygt med dessa föreläsningar... åh!





Har börjat kolla på en tv-serie nu som heter Vampire diaries. Den är ungefär som en mix av twlight och true blood :P Helt okej hittills :)

Annars så kollade jag på fahrenheit 9/11 igår. Blir lika förbannad varje gång :P USA är nog ett land jag aldrig skulle kunna tänka mig att bo i. Helt sjuk/skum politik, och ingen fri sjukvård. Blir man riktigt sjuk och inte försäkringen täcker det så har man ju fan skulder hela livet! Nä, sverige är bra fint än då ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback