lördag

Har jobbat idag. Moneymoneymoney! Direkt efter jobbet blev jag upphämtad av mamma och bror, så for vi på matcompaniet och käkade. För mig blev det en pizza. Åt en slice, resten fick följa med hem i en kartong, haha. Vet inte vad det är för fel, bara mådde illa när jag åt, kanske för att pizzan typ inte hade en botten, utan bara ost överallt? Ska snart ta och göra mig iordning, och fara på sliperiet och kolla på när gubben min spelar. Var sjukt länge sen jag var och kollade. Men han spelar ju mest bara i andra städer, och då blir det ju inte så lätt :P hehe. Lycka till ikväll älskling!

På tal om min älskling.. igår bjuppade han mig på bio! Vi såg bröllopsfotografen, och den var bra. Inte awesome kanske, men inte alls dålig :) pölsa från smala sussie var ju huvudrollen ♥ eller ja.. det var många från smala sussie med i filmen, haha till och med samma soundtrack.



Nä, nu ska jag ta mig i kragen och byta om från mina jobbkläder!
Hoppas ni har en bra helg.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback