helg

Hade en riktigt trevlig kväll med en massa brudar hos Jonna igår. Så roligt att hon är tillbaka i övik. En riktigt fin vän! Vi hade i alla fall jättekul, dansade och spelade massa kort och drack vin. Det var jag, jonna, rosanna, jossan, tessi och monica. Trevligt!! :D

Idag så har jag varit på stan med mamma och jonte, vi gick och fikade på brownies (riktigt bra nu efter deras nyöppning). Det blev kladdkaka, och det var verkligen KLADDkaka. Mummaaaaa :) Sedan har jag och mamma rensat bland allt smink och sånt och städat i badrummet. Gjorde några fina fynd i skåparna.. haha. Bland annat två oöppnade dove lotion. Den där som är lite brun utan sol i, både en för kroppen och en för ansiktet. Värt för en blekfis som mig :)

Sedan har jag legat och kollat på film och ätit pepparkakor :D nyåkers är de bästa.
Nu ska jag sova för jag jobbar imorgon :) pusspuss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback