skola

Har ikväll lämnat in min andra tenta. Grundläggande statistisk undersökningsmetodik, med inriktning mot friskvård och hälsa. Aldrig mer statistik.

Nu har jag börjat med Anatomi och fysiologi. Visst låter jag smart? :D Värsta läkaren. Hehehehe nä. Vi ska i alla fall börja med massage nu :) spännande! Jag hoppas bara att jag kan massera (mina leder är ju kaputt just nu). Men dubbla smärtstillande på det så kanske det ska gå! Ska få röntga mig på fredag i alla fall. Woho! Var ju bara en månad sen jag var hos läkaren sist... :P

Ikväll har jag haft möte med jobbet för att göra schema, sett på ullared och käkat kladdkaka med världens godaste fruktsallad. Fick vissa fruktansvärda tider på jobbet men.. Annandag jul känns ju inte så great men, hehe. Vad gör man inte för pengar? ;D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback