onsdag

Hejhej :)

Jag har slutat skolan för dagen, och är otroligt trött på latin just nu, haha. Bara hållit på med muskler hela dagen :P Igår på massagen lärde vi oss nack och ansiktsmassage. De ni! :D Otroligt skönt var det. Har kollat runt lite på massagebänkar på tradera, och det lär nog bli ett köp snart. Då får alla komma hem till mig så jag kan knåååda på er! Hihi. Spaprogrammet känns så himla rätt, och jätteroligt. Dock är jag lite för otränad just nu.. ;D


Har nyss kommit hem från skolan och stan. Tog en fika efter skolan med Anna, Linda och Maria. Himla trevligt. Ska nu sätta mig och kolla på senaste one tree hill-avsnittet och bara chilla. Och kanske träna ikväll om jag hinner :)


Kommentarer
Jenna

åh!!! massage!!



2009-11-19 @ 14:53:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback