I ♥ music

Bästa vs. sämsta banden jag sett live




Lady Gaga - Exakt vad man förväntar sig, fast mycket bättre. Man insåg då vilken jävla röst hon har. Väldigt bra show, visade filmer mellan hennes coola klädbyten, och så var det sexiga metalkillar med bar överkropp som spelade gitarrsolon, haha. Allting var asbra helt enkelt! SKA se henne igen, och jag längtar!

The Hellacopters - Hatar att de lagt ner nu. Såg dem två gånger under deras sista turné och jag kan inte bestämma vilken gång som var bäst, haha. Gillar man gitarrsolon x 100 är de det ultimata bandet ;) De har även hur många bra låtar som helst!

Håkan Hellström - En klassiker på sommaren! Har sett honom 3 ggr tror jag. Man blir alltid lika glad och får en sådan sommarkänsla! Så kul att stå och sjunga med i publiken och bara må :D





Dimmu borgir - Hade jättehöga förväntningar på dem, men fy fan. Deras basist, vortex, som även sjunger så otroligt grym skönsång var inte där, utan de körde playback på honom! WTF!? Trummisen var inte heller där, utan någon annan jävel som spänt trummorna så hårt att det inte lät som trummor längre. BESVIKELSE!

Amon Amarth - Har sett dem flera gånger när de varit förband till andra band, och fy fan säger jag bara. Hur lyckas de ens boka spelningar? Stå där med sitt jävla ölhorn och låtsas spela metal. Ren spya.

Trivium - I love trivium. Men när jag såg dem på unholy allience så spelade de typ INGA av de låtar jag ville höra. De var ju inte dåliga, men spelade inte de bästa låtarna. En besvikelse bara.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback