what up

Nu var det lite länge sedan jag skrev känner jag. Har inte haft tid, har inte hunnit ens röra datorn i helgen.

Men hur som helst, så var sista april så grymt jäkla roligt! Jag, jonna och tessi hemma hos rosanna, med middag i solen och härligt vildmarksbad. Hade jättekul! Men sen så fick vi för oss att vi skulle dra in till stan (FAIL), men det hade varit roligare att stanna kvar där vi var.


Lördag så jobbade jag, och sen hämtade jonte upp mig, och så for vi iväg för att käka middag. Vi for först till matkompaniet där vi bokat bord. Fick världens sämsta bord som var rangligt och helt omysigt placerat. Vi frågade om vi kunde få byta, man kan ju inte käka på ett bord som åker fram och tillbaka hela tiden. Men det fick vi inte. Så bye bye sa vi och for på o'learys istället. SÅ GOTT!


Sen så har jag sett madagaskar 2 (inte superkul, men den hade sina ögonblick) jobbat lite till, varit på bio, och gjort klart flera uppgifter. Och idag var jag på möte på öa med sofia och tommy, och jag och sofia kommer att få göra ett grymt roligt repotage till en sommarbilaga, för "riktiga tidningen" eller vad man säger. Vi jobbar ju egentligen på ung, så det ska bli superkul!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback