skolaaa


Fick dessa superfina blommor av Jonathan idag förresten. Jag lämnade honom på någon musikaffär på Birsta medans jag var och kollade på kläder med mera, som han hatar att göra. När vi senare möts för att gå och fika får jag dessa :) SÖTIS!



Nyss har jag varit på COOP. I utbyte mot att johan ställde upp på min fotouppgift så skulle jag skjutsa honom att köpa BJ. Bra deal då han bjuppade mig på valfri glass. Blåbärs-sorbet blev det. awsome :)

Nu ska jag fundera ut min nästa fotouppgift jag måste göra klart inatt. Hm. Sedan har jag en psykologiuppgift att ta tag i. Blä. Ska egentligen lämna in ett hemprov imorgon. En fördel vore ju då om man faktiskt hade provet HEMMA. Failarn n1 over here. Får väl göra det på skolan imorgon :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback