hamnfesten

Igår var väldigt kul! Börjades hemma hos mig med galna men härliga grabbar, sedan försökte vi gå till stan och hamnfesten. Vissa drog ner tempot lite... så efter 20 minuter hade vi kommit ca 400 meter... men det var värt ändå för vi fick skjurre :) Inne i staden så tappade jag bort alla, men hittade nya härliga människor. Grymt rolig kväll som avslutades vid fyra-tiden i soffan med makaroner, jonathan och halva twilight (minns inte vad den handlade om men...) :D

Idag så är jag bakis. Och har jobbat. Det var jobbigt, men roligt :) Nu sitter jag och ska snart ta en dusch och funderar på om jag ska orka mig in till hamnen ikväll. Vore skönt att bara ta det lugnt också. Får se får se :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback