fail

Hatar att jag är vaken nu. Fick lov att vakna kl 6 för att följa med hem till Järved, då jag ska jobba vid 12. Crap! Inte kan jag somna om heller, när det är så ljust ute.

Något annat jag hatar är att vi inte hade någon solskyddskräm ute i stugan igår. Tänkte att vafan, jag måste ju sola lite ändå. Ser ut som en kräfta och det gör ONT. Kunde knappt sova. Noob på att sola är jag. Bara ena sidan tog det på också. Seriöst, jag är svindålig på att sola :P


Lyssnar på radion nu, och hör att det är någon brud som gjort en kass cover på Evergrey's låt I'm sorry. SKRIV EN EGEN LÅT FÖR FAN! Ja..... jag har lite aggressioner den här morgonen. Pallar inte vakna tidigt tror jag.

Kommentarer
Anonym

Annars är det Evergrey som gjort en cover på låten. :] Och Dilba har gjort originalet (bruden du hörde?).



2009-06-26 @ 09:09:12
Anna

Hahaha, in my face! :P nu när du säger det låter det ganska bekant. I vilket fall är hennes version sämre :D



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2009-06-26 @ 10:55:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback