cash is king

Jobbade som sagt idag, och det kändes skönt att göra någonting vettigt! Tycker dock att dagen gått oerhört snabbt, trots 8 timmars arbete! Känns som att klockan är 22 nu.. men den är typ ett! Förresten synd att det var bra väder idag, den dagen jag jobbade :( hoppas att vädret håller i sig över helgen, även fast det inte verkar som så just nu :P

Har ingen aning om vad som ska hända imorgon. Har funderat lite fram och tillbaka men kommer inte fram till mycket. Vi får väl se vad som händer helt enkelt. Det ordnar sig alltid :)


Nu sitter jag i min pojkväns übermysiga stickade tröja, och hoppas att han kommer hit snart. hehehehhehe. Vet inte riktigt vars han är, men hoppas han pallrar sig hem snart så jag har någon att sova med ;) Ska som igår, titta på ett avsnitt family guy. Eller två. Eller tre.....





pusshejjjjs

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback