glad

Livet är väldigt härligt just nu! Har jobbat mycket på senaste tiden och dragit in en hel del pengar. I Lördags blev det en spontan utgång med min fina tös Rosanna. Började hemma hos mig med massa vin och prat, och sedan in till framnäs där vi hade hur kul som helst. Träffade härliga människor och fick oss en stripstallrik :) Så himla roligt. Mitt mål var att komma hem senast 01.00 då jag började 10 dagen efter. Kom i säng vid 03.30... Haha! Trots detta så var jag inte bakis eller trött över huvudtaget då jag skulle jobba. Så borde det alltid vara :D

Ikväll så har jag fått träffa både Jonna och Emma, som det var ett tag sedan man såg sist. Vi gick på bio, Brüno, och sedan UH. Såklart var Rosanna med också. Filmen var verkligen i min smak. Exakt min humor! Och så gillar jag att han har undermeningar i filmerna också, Sacha Baron Cohen. Kommer köpa filmen och låta den sova i min säng varje natt.
Så mycket tyckte jag om den :D
Det var verkligen roligt att få träffa brudarna och snacka lite :) Supermysigt!
Hoppas att det blir fler gånger. Tack för kvällen!! :D


Och på torsdag bär det av ner till storstaden. Helgen efter det fyller jag år. 19 år gammal. Helgen efter det blir det yran. Love life :)

Kommentarer
Sofia

UPPDATERAAAA!



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2009-07-24 @ 11:38:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback