allt och inget

Har inte skrivit på länge. Dels för att jag varit ute i stugan och dels för att jag inte orkat.

Kom nyss hem från jobbet. Har varit en grymt stressig och jävlig dag. Är hemma en liten sväng nu, och ska fara ut till stugan igen om ett tag och träffa Rosie.

Vad har hänt på senaste tiden då?
Jag har ju som sagt varit i Stockholm och hälsat på Fanny. Det var grymt kul :) Kom dit på torsdagen, gick ut och tog en öl som blev till tre. Vi blev småfulla och gick hem och åt fil :D Grymt billig öl där nere på vissa ställen. 30 :- där vi var. NICE! På fredagen gick vi på stan, köpte en väst och ett par örhängen :) På kvällen kom Moa över och vi drack vin och snackade skit. Sedan drog vi på Harry B James, en rockbar. Det var bra musik där och vi hade kul. Sen random bar och sedan stureplan. Kom in på sturecompaniet, vilket jag tycker är ganska coolt då man borde vara typ känd eller rik för att komma in där :P Men det var nog för att alla brats var på stockholmveckan på gotland.
Lördag blev båda två sjuka. Vi satt hemma och käkade chips och kollade på batman :D haha. En sjukt bra helg, som skulle varit ännu bättre om vi varit friska :)


Sedan har jag jobbat, varit i stugan och fyllt år. Fick massa bra presenter. Nya kuddar, resväska, gordon ramsay's kokbok <3, dooleys, berlocker till mitt armband, kosta boda skål och massa annat bra :)

Nu väntar yran. Känner mig inte så pepp då allt har skitit sig i princip.
Tror dock att det kommer bli roligt, även om det inte känns så nu. Är ju med Rosanna så :D Då har man ju aldrig tråkigt. Får se hur helgen blir. Förhoppningsvis AWESOME


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback