you had a bad day

Grattis till mig som råkade radera min loggbok för projektarbete och UF!
åååh...................... förbannat!



Igår hade jag en sån jäkla dålig dag.
Var så himla trött och less hela dagen, plus en massa bråk.
Och vi har ju typ aldrig några ordentliga lektioner.
Och typ tusen raster. Visst låter det skönt? Det är det inte!
Man blir så himla frustrerad av att inte ha något att göra. BLÄ!

Pluggade i alla fall med Lovisa igår, och det var ju roligt :)
Och idag har jag körlektion. Ska prata med min körlärare om jag kan
få boka halkbanan snart. Hoppas hoppas!
Efter den lektionen så ska jag fika med Sofia och Anton, det blir nog mysigt! :)

Kommentarer
Lovisa :))

hoppas hoppas hoppas! jag tror Johan går med på det :)). det vore super kul :))



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2009-02-19 @ 09:52:13
Sofia

Mysigt var ordet :)



2009-02-20 @ 14:46:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback