rest in peace

Hann inte uppdatera igår, så detta är ett lite försenat inlägg. Igår var det 5 år sedan Dimebag Darrell blev mördad. Gitarrist i Pantera och Damageplan. Tänkte att lägga upp mina favorithyllningsvideor gårdagen till ära.

Här är ett av mina favoritband som spelar en grymt vacker låt av Lynyrd Skynyrd, och håller ett fint tal till Dimebag. Man kan inte låta bli att bli rörd.


Nästa video kan man inte lägga på bloggen. Men jag tycker ni borde titta på den ändå. Det är en låt av Zakk Wylde, med BLS. Zakk var en av Dimebags bästa vänner och slog sönder en butik med ett basebollträ när han fick höra att Dimebag blivit skjuten. Detta är en av de vackraste låtarna jag vet, och inte som såndär melissa horn-skit.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback