pojkvänshelg!

I helgen så har jag varit med min kära pojkvän! For hem till honom igår, och för att vara ärlig minns jag inte när jag var där sist. Haha, har aldrig tid då jag jobbar typ varje helg och så. Men det var mysigt! Vi for ut till bruksgodset i banafjäl där det var julmarknad. Det är så himla mysigt där :D Vi drack glögg och gick runt och kollade på allt hantverk och sånt, hihi. Sedan har vi bara myst hemma hos honom. Härlig helg!


I fredags var det UF-mässa där jonte ställde ut med sitt företag (dom har gjort en tidning), och dom vann 2:a pris. Inte dåligt att vara näst bäst av 48 företag. Blir så stolt, haha :D


Kommentarer
Emelie

Hahaha, mamma läste din chokladskalenderkommentar i min blogg så nu har jag äntligen fått en. :D Wiie!



2009-12-13 @ 19:02:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback