myslördag

Har nyss käkat, och nu sitter jag och kollar på "God Jul, Madagaskar". Hihi. Jag har varit och hyrt nightmare before christmas och polarexpressen, så jag ska se dem ikväll och ha en liten myskväll :D

Igår var det ju middag på Olles, något taco-aktigt. Jag fick supergod quornfilé i pitabröd, med strips och lite olika såser. Skitgott! Sedan sjöngs lite fyllesånger och så :) Någon mumsig brownie blev det tilll efterrätt också. Helvärt! Efter maten så drog jag till Monica, där tjejerna var :) Vi drack vin körde singstar och buzz. Supersköna brudar :) Efter det drog vi till Olles (igen) där vi stannade hela kvällen. Lite för mycket douchbags, men annars en trevlig kväll :D




Kommentarer
Josie

Va? KUNG! :D Ja jag kommer nog till dig då :) kan vi kolla upp saken mer, hihi



Blogg: http://thejosie.blogg.se/
2009-12-06 @ 10:15:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback