ajajaj

Wii Active var roligt. MEN... se upp! Man kan tro att det bara är kul, men egentligen är det ett spel från helvetet!!!!!!!!!!! :O aaaaah. Körde det både igår och idag då man har ett schema man går efter. JAG HAR SÅN TRÄNINGSVÄRK ATT JAG KAN DÖÖÖÖÖÖÖÖ :(:(:( nej inte riktigt. Men det är nog lätt min värsta träningsverk ever. Kanske för att jag inte ens minns när jag tränade sist? Tror att det är så. Hehe, men jag har vilodag imorgon och det behövs :D


Har förresten börjat med Low Carb High Fat igår. Vill bli lite mer hälsosam + piggare med mer ork :) Funkar bra hittills, men jäklar vilket sockersug jag har. Blir inte bättre av att man jobbar på cafe heller. Men jag tror att det går över snart :P Bakade ett jättegott frö-bröd idag. Är typ som knäckebröd. Mums!


Nu längtar jag efter Jonathan. Var ju så länge sen vi sågs eller hördes. Men jag tror att han kommer hem inatt i alla fall. Hoppas det :)


Har nyss haft bowlingturnering med familjen (på wii), jag var awesome :) Är väldigt nöjd med mitt köp av konsol faktiskt.

KRAM!

Kommentarer
nathalie

Hej! Har också börjat med LCHF! :) Har hållt på ett par veckor, har gått ganska bra faktiskt :) Lycka till!



Blogg: http://nattanorberg.blogspot.com
2009-08-14 @ 10:09:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback