00

Har inte skrivit på ett tag inser jag. Har mest bara jobbat! Har hunnit vara med Jonathan en HEL DAG också, haha. Vilket var förra onsdagen då vi for ut till skeppsmalen och hade med oss fika och bara myste. På kvällen lyxade vi och åt på vårat favorit-place; Olles! Mysigt värre. Vi firade att vi varit tillsammans i tre år :) (Okej det var en månad sen..., men vi har inte haft tid med varandra förns nu, haha :P).

I lördags så var det utflyttningsfest hos bröderna Ek, och det var hur roligt som helst. Helskön kväll! Sedan har jag bara jobbat och jobbat. Idag har jag varit ledig :D Då blev det att göra stan och gå och fika med Sofia. Trevligt :) Köpte skinnvästen på HM som jag suktat efter så länge :)

 Imorgon är det åter jobb, men sedan är jag ledig i en vecka! AWESOME

Kommentarer
Nathalie

Ja, simple man var riktigt bra! :D eller de flesta låtar med Shinedown som jag lyssnat på hittills har varit kanon :D

Grattis till dig och jonte förresten :)



Blogg: http://nattanorberg.blogspot.com
2009-08-19 @ 22:52:47
Sofia

Grattis till tre år, gullrumpor, och tack för idag (och i lördags).



Ser framemot hösten med dig, Annnnaaa!



Blogg: http://sofiathomasson.blogspot.com
2009-08-19 @ 23:13:20
Jonkibojtoymojkoj

Det var gött med olles :) kul att kommentera en månad efter inlägget typ hehe, Hoppas skinnvästen var av fejk skinn.



2009-08-23 @ 16:50:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback