stress

Idag så har jag jobbat. Har jobbat hela helgen. Fredag, lördag, söndag. Blir även måndag också. Har väl egentligen inte tid, har asmycket läxa!! Blir alldeles matt bara jag tänker på det. Mediekommunikation, som jag inte fattar ett skit av, helt seriöst. Och uppgiften ska vara klart senast imorgon. JAG FATTAR INGENTING! Svåraste ämnet någonsin, eller sämsta läraren?
Vet inte vilket av dom.
Sedan psykoligiredovisning/analys, religonprov, vektorisera ett hus, vektorisera ett självporträtt, göra TRE fotouppgifter. Två av dem ska vara klart tisdag/onsdag, och den tredje skulle varit klar innan jul. Och sedan har vi ju den älskade projektrapporten. Fy fan. Och jag som tyckte att vårterminen i tvåan var hemsk, haha.


Nej.
Nu längtar jag tills jag gjort klart allt det där, och det är sommar, varmt och en massa roligheter!


Jag ska nog ta mig i kragen och göra klart den där satansuppgitften.
Public relations. Vad är det, egentligen?




Slänger upp en gammal bild som jag tycker är lite kul. Lite väl mörk kanske :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback