long time, no see

År och dar sen jag skrev? Yes.

Vet inte riktigt varför jag inte skrivit, men jag har inte haft någon större motivation till att skriva något eller så. Men det kanske blir ändring på det nu? :)

Vad har hänt sen sist då? Inte särskilt mycket faktiskt. Har jobbat ganska mycket på café blåbär, och det är jätteroligt, och väldigt trevliga medarbetare. Jag jobbar idag faktiskt, så då tycker jag att ni kan komma och köpa en bulle!! Efter det är det möte - vi ska göra nya scheman. Och om jag hinner så ska jag ner på "VIP-kväll" hos rut och karl. Vet inte riktigt vad det är, något slags event, som jag och mamma blev bjudna på. Hoppas att jag hinner dit i alla fall, skulle nog vara roligt.

Egentligen så skulle vi ut idag, några tjejer från klassen, men så skulle ju jag jobba och allt. Känns lite tråkigt för jag tror vi skulle haft grymt roligt. Men det tar vi kanske till helgen, eller nästa onsdag :) Var så himla länge sen jag var ute. Det var när viktoria fyllde år tror jag, haha. Dra med mig ut nån :D

Idag så hade vi nationella i svenska, skriftligt. Tror att det gick åt fanders, för jag är inte mycket till skribent kan jag lova, haha. Och så råkade jag hitta på lite fakta också tror jag.. hoppas Susanne inte har nån aning om det jag skrev om isf :))


Och förresten, stort grattis till Lovisa som tog körkortet igår! :)
Förhoppningsvis så har jag det också snart. Jag kuggade på min uppkörning, genom att glömma bort högerregeln vid en korsning. Så förbannad på mig själv kan jag ärligt säga att jag aldrig varit, haha. Men det är bara att ta nya tag! Synd bara att man måste vänta så fruktansvärt länge på att få en ny tid. Grr!

Kommentarer
Anonym

tack Anna :)) ja men du kommer fixa det snart :)))



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2009-04-02 @ 07:31:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback