helgen

Helgen har varit rätt lugn sen i fredags, var på stan typ hela dagen igår med mamma. Bytte mina balskor till en storlek större. Köpte även ett hårband och lite berlocker mm på pagoni.

 
Mina balskor. Inte för höga, inte för låga!


Mamma och jag har varit ensamma hemma hela helgen, johan och pappa har varit i umeå på fotboll, och jonathan har varit i luleå :) För att avsluta våran tjejhelg så drog vi på resturang Oasen, utan några som helst förväntningar. Har aldrig varit där. Men det var verkligen supergott, och jättehärlig uteservering. Det rekomenderas!! :)



Nu så borde jag egentigen göra läxa. Men smart som jag är så har jag glömt mitt block (där jag har verkligen ALLT) i skolan. Så vi får se hur det går med det.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback