tisdag

Världens bästa jonathan tog körkortet igåååååååååår :D utan en endaste körlektion.
Han är så bra! Vi firade genom att fara och käka på Sibylla och sen fara till Öob
och köpa root beer! Så gott :D Sen så cruisade vi bara lite och sådär. På kvällen'
for vi  upp på varvsberget och kollade på utsikten. Det var jättefint då det var mörkt :)
Riktigt mysigt hade vi! Puss på dig älskling :*

Idag for jag, Emelie, Helena och Ida och käkade på subway! Det var grymt gott :) hihi

For och bokade min första körlektion igår också. 07.25 på torsdag. Haha, hur fan ska jag lyckas komma upp då? Shit>! Och imorrn så ska jag klippa mig, ska ha skolfoto, ska på möte på ÖA och sen fira min farbror som fyller år :) busy!

Kommentarer
natta

Grattis till honom :)



2008-10-01 @ 18:36:03
Alina

Godkväll på dig! :)



Blogg: http://emmiealina.blogg.se/
2008-10-01 @ 18:43:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback