onsdag

Religon idag var väldigt kul, vi gjorde nån grej där man skulle veta vad föremålet var och vilken religon det kom från, och då fick jag mest poäng i klassen. Det kändes väldigt roligt, och jag hoppas att jag lär mig mycket nu den här terminen. Tyvärr så kunde jag ju inte läsa Religon B som indviduellt val, eftersom det inte var tillräckligt många som valt det :( Sen hade vi fotoredovisning, eller nja, redovisning kanske det inte direkt var. Mer diskussion. Nästa gång ska jag välja ett djupare foto att ta med mig. En konsertbild är ju inte SÅ diskutabel. Men det var en rolig timme tyckte jag.

Sen efter skolan så skulle jag jobba med den nya killen på Limelight. Det var roligt, grymt skön kille. Men jag tyckte väldigt synd om honom när vi gick på gågatan. Han fick jättemånga konstiga blickar på sig (han är väl, lite feminim kan man säga). Jag menar, vem fan bryr sig? Orka kolla snett på någon bara för att dom inte ser ut som alla andra. Fan vad less jag blev. Jävla idioter.
Men i alla fall, efter att vi intervjuat en tjej så gick vi till redaktionen, där jag satt typ, till kanske halv sju, för att jag skulle vektorisera nån grej som skulle vara på förstasidan på fredag. Efter det så kom mamma och hämtade mig och så for vi på drive-in på max för hon hade migrän och orkade inte laga mat. Gott:)

Och imorgon så ska jag också jobba. PENGAR <3 höhö

Kommentarer
lovisa

aw tack så mycket, jag tycker du har grymt härlig stil :) och du är typ alltid glad. :)

ja me n jag blir så irriterad. orka gå runt och peka och skratta åt folk!



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-09-11 @ 08:57:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback