lördag

haha somnade bredvid en jävligt full en i natt. han sover fortfarande, första gången sen vi blev tillsammans som jag vaknat före han tror jag. sötjävel!!! <3
var hos rosanna igår och det var väldigt roligt, sen skulle hon och sara in på plattan, men jag hade ingen fribiljett så jag tyckte det kändes lite dyrt. Men vi ska ut ikväll igen så, nu har båda fritt inträde! :) Hoppas det blir kul.
Jag drog i alla fall till nån fest i ås (skittråkig) och sen drog jag ner till rosanna och sara igen, då vi skulle prova komma in på o'learys, men det var 23 i åldersgräns så det sket sig. Dom drog tillbaka till plattan medans jontes brorsa betalade en taxi åt mig hem till honom där jonte också var.  Vi drack öl, käkade äpplen och såg på dykfilm! Chill kväll :)

Ut och äta med jonte idag blir kung, o'learys, såklart. Sen så blir det ferreliferre.
PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback