lördag

Rätt så kul ikväll igår faktiskt :) trots att den slutade väldigt tidigt. Jag blev trött och for hem innan tolv :D haha.
Började hemma hos mig med rosanna, jonte, anton och emelie, då vi satt och spelade "Familje-geni". Skitkul!!! :D Och sen drog vi till Boa, jontes kompis som hade ferre. Där var det helt okej, kände inte så många dock :)
Och efter det gick vi till framnäs där man hittade lite känt folk ;) Sen hem och sova med älsklingen :) Du är bäst <3

Idag har jag inte gjort nåt alls typ. Var på rusta & coop med mamma och jonte, men nu har han farit så jag sitter här och spelar Pettson och Findus i snickarbon :D grymt kul. Ska spela Pettson och Findus i trädgården sen tror jag. Hahaha :D

Sen ska jag göra efterrätt åt familjen. Choklad-fondue med massa god frukt! :D
ha det bra!
hejdå :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback