fredag

Idag har varit chill som vanligt. Gjorde knappt någonting, haha.
Vi måste verkligen sätta fart med vårat företag :)
Sen så skulle jag fota en sak till öa, men hade inga modeller, så det var lite panik. Men Jonte och Lovisa ställde upp, tack hörni! :DD vet inte vad jag skulle gjort annars :b
Och så ska jag fota nånting om star wars på måndag, det blir nog kul.

Ikväll blir nog också väldigt kul. Ska ut och käka på o'learys med jonte, angelica och rasmus. Jag tror att det kommer bli ös :D wiho.

Imorgon ska jag på hockeyn med familjen också. Gillar inte hockey så mycket, men mamma vann 4 biljetter så ;)



Ber lite om ursäkt för mitt förra inlägg :P det var inte så farligt som det lät. haha, men just då var jag skitförbannad

Kommentarer
natta

hoppas ni får kul! jag ska på olearys imorn :)



Blogg: http://nattan.blogg.se/
2008-09-19 @ 16:42:31
Lovisa

ingen fara alls :) ´Kul att jag kunde hjälpa :)



2008-09-21 @ 19:17:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback