onsdag

Hade klassens dag med mp2 och mp3 idag. Ibland undrar jag vad lärarna tänker med. Vi delades upp i små grupper, och i kylan så skulle vi fota 20 bilder som skulle illustrera ett ord t ex respekt, glädje mm. Skulle dessutom fota med skolans kompaktkameror (blä). Hur kul var det på en skala? Alltså det var ju inte HEEELT botten, men något roligare kunde vi väl ändå gjort!? Några lekar eller nåt. Tanken var väl att vi typ skulle lära känna varandra och sånt? Ganska misslyckat om man frågar mig.
Plus att dom som vann hade använt systemkamera, även fast man inte fick det :P

Nä, det var inte så roligt som det skulle kunnat vara. Tyvärr.


Ska jobba om en timme. Känns lesst. Jag är less.
Förlåt att jag klagar så himla mycket. Men jag har bara varit så bitter på senaste tiden.
Fattar inte varför dock... Det sugeeeer! Jag gillar inte att vara en suris.
Nä, nu får jag faktiskt ta och skärpa mig. Glad ska man vara! :)

Kommentarer
Emelie

aaaaah. kallt som fan typ. och inte särskilt roligt. och skabbig och ovärd daaaaaaaaag!!!!!!!! (jag är less) :):):)



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-10-15 @ 19:07:22
Lovisa

men dom hade inte sagt att man inte fick, och vi sa det till mattias att vi skulle göra det, och han sa ingenting :P ahhaa

jag tycker också att det var en kassdag..



Blogg: http://viewsoflife.blogg.se/
2008-10-15 @ 19:24:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback