lördag

Var ute igår, och jag kan säga att det lätt var den tråkigaste utekvällen ever!! haha. Alltså den hade ju sina fina stunder, men nä. Det var inte särskilt kul XD Kul med brudarna i alla fall :) Jag, rosanna, stina, tres, johanna och emelie var hos mig först, sen in till framnäs.
Jag orkade inte gå in på plattan, det kostar ju så jäkla mycket!! :/ Så jag for hem typ halv ett :)


Var egentligen tänkt att vi skulel ut ikväll med, eftersom vi är på gästlistan på plattan ikväll, då det är "kinky". Men nja, det känns inte så lockande. Väntar hellre till onsdag. DÅ blir det röj :D hihi. Så ikväll blir det nog till att vara hemma och mysa med jonte :)))))

Kommentarer
Emelie

Haha, äsch! Kvällen var väl inte så hemsk... haha! Men våga vägra Liquid säger jag, orka ta överpris.



Blogg: http://emeliegranqvist.blogspot.com
2008-10-25 @ 17:24:01
Anna

hehe nej, men det brukar ju vara så mycket roligare :P



Blogg: http://blackwell.blogg.se/
2008-10-25 @ 17:58:08
jonathan

Det är alltid mysigt att vara med dig anna <3 älskar dig



2008-10-26 @ 18:48:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback